Ofte stilte spørsmål

PRODUKTER:

Er det mulig å hente varene fra deres lokaler?
Ja det er det. Velg klikk og hent ved utsjekk så kontakter vi deg når varen er klar.

Kan jeg velge egne farger?
Absolutt! Vi elsker å tilpasse produktene våre etter DINE behov! Hvis du ser noe du liker, men foretrekker det i ulike farger for å for eksempel bedre passe til interiøret ditt, er vi mer enn glade for å prøve å lage det for deg.

Vær oppmerksom på at tilpassede bestillinger tar lengre tid å produsere, kan ikke kanselleres eller returneres, og er ekskludert fra eventuelle rabatter og/eller kampanjer.

Hvordan er det med gratis retur og angrerett?
Vi tilbyr full angrerett for varer som ikke er spesiallaget på bestilling. Dessverre har varer som er skreddersydd på bestilling ingen angrerett, men vi erstatter dem om det skulle være feil eller mangler. Kostnaden for retur belastes imidlertid kunden. Ved vanlig angrerett må varen returneres i samme stand og original emballasje.

Hva er produktene laget av?
Våre produkter er laget av en vannbasert sammensetning som ikke inneholder løsningsmidler og flyktige organiske forbindelser (VOC) som vanlige harpikser.

Er produktet trygg å spise fra?
Mattrygt betyr at det kan komme i kontakt med mat uten å skape fare for mattryggheten. Selv om produktene våre er forseglet med en mattrygg forsegler, er de ikke testet for eller ment å spise mat direkte fra.

Hvordan føles produktene?
Det er ganske sammenlignbart med stein. Litt lettere i vekt, men likevel svært holdbart. Glatt å ta på og tyngre enn tradisjonelle harpiksprodukter.

Hvorfor har produktet mitt luftboble(r)?
På grunn av materialets natur og produksjonsprosessen kan det forekomme noen luftbobler på overflaten av produktene våre, men vi gjør vårt beste for å begrense dette så mye som mulig. Siden alle produktene er håndlaget, kan vi imidlertid ikke alltid garantere at dette ikke skjer.

Hvorfor kan fargen eller mønsteret være litt forskjellig?
Mye blir laget på bestilling eller i små kvanta for hånd for å redusere avfall, så det kan forekomme små variasjoner i farger og mønstre innenfor samme produktliste. Vi gjør vårt beste for å holde alt så konsistent som mulig, men dette understreker virkelig det håndlagde og unike ved produktene våre.

Hvordan tar jeg vare på produktet mitt?
Alle elementer er forseglet med høykvalitets forsegler laget for disse produktene og kan rengjøres med en fuktig klut og mild såpe. Bruk av sterke rengjøringsprodukter eller hard skuring vil kunne skade overflaten på stykket ditt. Vi anbefaler å tørke opp sterke forurensninger, som vin eller kaffe, så raskt som mulig for å forhindre flekker.

Tåler produktene oppvaskmaskin eller mikrobølgeovner?
Selv om produktene våre er forseglet med en forsegler som gjør dem vannbestandige, er de ikke egnet for oppvaskmaskin eller mikrobølgeovn.

Er produktene vanntett?
Vi anbefaler at våre produkter blir forseglet. Vi kan ordne dette for dere om ønskelig, men det forlenger leveringstiden noe.

 

BÆREKRAFT:

Våre tiltak til bærekraft:
Vi streber etter å drive virksomheten vår så bærekraftig som mulig. Her er noen av tiltakene vi gjør for å minimere vår påvirkning på miljøet:

- Våre forsendelsesbokser er hovedsakelig gjenbrukte og/eller laget av ufarget bølgepapp
- Til merkevareformål bruker vi trestempler med soyabaserte blekk
- Nesten alle materialene vi bruker i produksjonen av produktene våre er laget av silikon, noe som gjør dem gjenbrukbare gang på gang

Videre er produktene våre laget av et vannbasert komposittmateriale som ikke inneholder skadelige løsningsmidler og flyktige organiske forbindelser (VOCs) som tradisjonelle harpikser eller epoksier.

Hvilke betalinsmetoder bruker dere?
Vi godtar betalinger gjennom:
- Vipps
- Kredittkort (Visa, Mastercard)
- PayPal

 

BESTILLINGER:

Hvor raskt sendes bestillingen min?
Håndlagde produkter tar lengre tid å lage (1-3 dager) og sende, men stol på oss - det er verdt ventetiden! Mange av produktene har vi ferdig produsert og disse blir sendt så fort som mulig.

Hvis du virkelig har det travelt, kan du ta kontakt med oss på sosiale medier eller e-post, så skal vi gjøre vårt beste for å fremskynde bestillingen din. Vi vil varsle deg når den er sendt!

Hvordan kan jeg avbestille eller endre bestillingen min?
Du har muligheten til å avbestille bestillingen din så lenge den ikke er sendt ennå (i status "Behandler"). Dette gjør du ved å gå til "Bestillinger"-siden i kontoen din, velge bestillingen og trykke på "Avbestill" -knappen.

Det er ikke mulig å endre en eksisterende bestilling. Ved endringer må du avbestille den opprinnelige bestillingen og legge inn en ny.